Re: Asus A7V 1006

Autor: Marek Solek <somar_at_agh.edu.pl>
Data: Fri 16 Feb 2001 - 10:51:38 MET

> Cos widac zle ustawiles... na mojej smigalo kilka Duronow miedzy 600 a
> 1000 MHz i Athlon miedzy 800-1000 i nie bylo problemow.
> --

Jak mam wersje (rev) 1.04. Kiedy w BIOSIe (wer. 1005C) ustawilem mnoznik na
9.0 komputer wogole nie wstal. Nawet nie chcial wystartowac w typowy dla
siebie sposob, jesli nie przejdzie procedur tesotwych - po prostu martwa
plyta. Musialem zasymulowac mu zerwoanie CMOSa (kolo bateryjki jest miejsce,
gdzie miala byc zworka do zerowania, ale sa tylko luty). Wtedy wystartowal.
Jak temu zaradzic? Czy to jest normalne?

Somar