Odp: TV out w S3

Autor: Bryxon <bryxon_at_poczta.fm>
Data: Fri 16 Feb 2001 - 00:35:43 MET

Użytkownik Krzysztof Kucharski <d160@poland.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:96hjbk$b9t$1@news.tpi.pl...
> Witam !
>
> Mam pytanie: w jakiej wersji karty graficznej, opartej na S3 było wyjście
TV
> ? Czy była to S3-GX ? Jaka wersja sterownika była wymagana do porawnej
pracy
> wyjścia ?
> Będę szczerze wdzięczny za wszelkie informacje, sugestie itp.
>
> Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

ja mam w wersji :
S3 Virge GX2 (DSV 6357 ver.1.0) i do tej wersji mam jedyne dzialajace z tv
sterowniki z oryginalnej plytki

Jesli chcesz to moge sie doszukac jakis szczegolow (jaki ster i wersja) bo w
tej chwili mam ja wylaczona (padl mi drugi monitor, a uzywam jej razem z
riva na apg)......

Acha i poszukuje sterow co dzialaja i z tv i z obsluga wielu monitorow (mam
niby takie dwa ,ale nigdy pelnia szczescia na raz tylko albo-albo)

pzdr
ByxON