Re: Spire - tak z ciekawosci pytam :)

Autor: Artur Gawryszczak <gawrysz_at_camk.edu.pl>
Data: Thu 15 Feb 2001 - 21:49:52 MET

Piotr Traczykowski wrote:

> Użytkownik "Artur Gawryszczak" <gawrysz@camk.edu.pl> napisał w wiadomości
> Ajajaj, przepraszam nie doczytalem, (czytalem w b. duzym pospiechu), zamiast

Bywa. Nie ma problema.

> o 18C mniej zrozumialem ze miales 18C ,moja wina sorry, a swoja droga to
> masz chyba wyjatkowy egzemplarz, moj ma 57-59 z zamknieta obudowa - ale ta
> jest lekko do dupy, zasilacz mi wszystko podgrzewa skurczybyk.

Moj egzemplarz jest "lekko do dupy" bo na 850 po przekroczeniu wskazan
47C sypie sie w ciagu 3-10 min. Na 820 liczyl sobie dobre kilka godzin
Populousa III (soft, 640x480, mysza w rogu, zeby sie swiat krecil) przy
"ocieplonej" obudowie. Unreal tez niezle sie wywala w przypadku
niestabilnosci, ale zostalem przy Populousie, zeby trzymac standard (moj
wlasny, wzoruje sie na Billu G. ;) ) Stukalem tez tortury z prime95.
Pewne roznice w temperaturze sa, ale jesli StarCraft daje 2-3C mniej niz
gierce z soft 3D to znaczy ze wykorzystanie procesu idle jeszcze nie
jest za dobre :)

--
	Artur Gawryszczak