Re: Oryginalny śledź do SB Live z we/wy cyfrowymi.

Autor: Pszczelarz <pszczelarz_at_interia.pl>
Data: Thu 15 Feb 2001 - 15:49:00 MET

Użytkownik "Wojciech Giersz" <chektor@io.gliwice.pl> napisał w wiadomości
news:Pine.WNT.4.31.0102151504370.1168-100000@Gucio.pandora.io.gliwice.pl...

[...]

> *PLONK* warning, prymitywie. Sprobuj wykazac sie odrobina kultury, nie
> jestes w domu.

Po prostu człowiek nie wytrzymuje, jeżeli co któryś post to skamlenie o
aukcji na Allegro. A to sprzedam wełniane kapcie a to używany sedes a to
jakieś śledzie (ryby?;).
Być może się uniosłem troszkę, ale to po prostu staje się męczące. Przecież
nie trzeba od razu informować całego świata, że ma się to czy tamto do
sprzedania. Jeśli już koleś nie wytrzymuje to niech sobie wyśle swoje
głupawe reklamy śledzi (rybak jakiś czy co?;) na pl.ogloszenia.sprzedam itp.
Przepraszam wszystkich, których uraziły moje słowa.

Howgh!