Re: Kiedy nastapi zmierzch Windowsow

Autor: Karol Michalak <orient_at_ichf.edu.pl>
Data: Thu 15 Feb 2001 - 14:11:35 MET

Ludwik wrote:

> POzdrwaiam wszystkich co na co dzien korzystaja z PC.
> Juz nie moge sie doczekac kiedy nastapi zmierzch Windowsow. KIedy
> przyjdzie czas na inny bardziej ambitny ssystem operacyjny. Na rynku
> jest wiele alternatyw, miedzy innymi Linux, ale brakuje pomocy ze strony
> wiekszych firm. Wiekszosc sprzedawanych komputerow jest z
> preinstalowanymi Windowsami Microsoftu i tu lezy sila calej popularnosci
> systemu. Nikt nie bierze pod uwage jakim kosztem innych firm do tego
> doszlo. A wiec tutaj uwidacznia sie nowy problem , totalny brak
> wiadowmosci na temat firmy ktora stoi za kulisami.
> [...]
A kto Ciebie zmusza do kupowania i używania windows? Chcesz to używaj
czego innego a innym zostaw wybór. Mi akurat odpowiadają windowsy z
szybką grafiką a nie poroniony wynalazek jakim jest X-window. Nie mam
też zamiaru użerać się z konfiguracją najprostszych rzeczy do czego w
windows wystarczy jedno kliknięcie myszą. Zaobserwowałem następujące
zjawisko. Jeżeli ktoś wysyła taki nawiedzony post o Linuksie to w 99%
jest on napisany pod windows z czego 95% wyprodukowano przy użyciu MS
OE.