USB Filter

Autor: Michal Kozusznik <mxm_crd_at_student.uci.agh.edu.pl>
Data: Thu 15 Feb 2001 - 14:03:43 MET

CZe,
Co to jest i jak się ma do działania sprzętu? Jest to to w sterach do plyt
VIA (4-in-1) ale też osobno.
Jesli USB filter jest poprawnie zainstalowany to gdzie powinnno dac sie to
sprawdzic? U mnie stery do USB nadal sš by M$

A dlaczego pytam. Bo mam problem (drobny) z kierownica podlaczana przez
USB - a kiedys na pewno to dzialalo. Jest dosc dziwnie rozpoznawana. Jesli
sie ja wlaczy podczas dzialania systemu to aby zostala zobaczona trzeba ja
jeszcze wylaczyc i jeszcze raz wlaczyc. Jesli wchodzac do systemu jest juz
wlaczona to trzeba ja wylaczyc i ponownie wlaczyc (kierownice). Wyglada na
to ze system dopiero reaguje na wylaczenie kierownicy i dopiero wtedy
potrafi doczytac stery po jej wlaczeniu.

Mam WinME

Michal Kozusznik