Re: telegazeta w kompie

Autor: Andrzej Pinczuk <andyp.SPAM.PRECZ_at_data.pl>
Data: Thu 15 Feb 2001 - 13:29:33 MET

Krzysztof Pawleta <pawletak@priv5.onet.pl> napisal(a):

>Nie dla mnie - wady BorgTV
>a) TV:
> - działa tylko w trybie overlay
> - nie da się (u mnie) włączyć ścieśniania okna - min rozmiar to FullPal
>;-(

Dziwne, bo normalnie się da.

> - włączam tryb MS-DOS na pełnym ekranie i Alt-TAB dobrze jak mam różowe
> okienko (bo jak go nie mam, to mam niebieski cały ekran z jakimś głupim
> tekstem)
>Dla tego wolę MoreTV...

A używałeś najnowszego JTV ? IMHO znacznie
lepszy od Borga:
1. Niezła telegazeta (znacznie lepsza niż w Borgu).
No i obsługuje podstrony.
2. Myślałem, że Borg daje niezły obraz - ale JTV
jeszcze lepszy :-)
3. Możliwość przedefiniowania klawiszy.
4. Możliwość ręcznego dostrojenia kanałów.
5. Stabilność i wiele innych. Polecam.

Xaltuton