Odp: Re: Nagrywanie CD-R - multisession a kolejnosc

Autor: Wojciech Grobel <wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Wed 14 Feb 2001 - 23:13:58 MET

Użytkownik Robert_SM <r410@poland.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:iPR2OjTppRHIbvUbj9ieZ2530rc5@4ax.com...

> Nie do konca...
>
> ... Mode 2/XA uzywa sie gdy ktos ma jakiegos starego CD-ROM'a, ktory
> moglby miec klopoty z czytaniem Mode1.

Tylko w przypadku multisession - stare czytniki widząc Mode1 mogą
"pomyśleć", że to nie jest płyta wielosesyjna i wtedy widzisz tylko
pierwszą, albo ostatnią sesję (nie pamiętam... a może zależy od czytnika).

> Jakies inne pomysly?

Proste - Mixed Mode, o którym pisałeś polega właśnie na tym, że dane
nagrywane są w pierwszej sesji, a muzyka w drugiej. Ty nie potrzebujesz
Mixed Mode tylko CD-Extra Mode, jak ktoś już wyżej napisał. To jest tryb
młodszy od Mixed Mode, ale i tak stary ;). Taka płyta bez problemu będzie
więc odtwarzana w każdym napędzie multisession i w sprzęcie audio,
oczywiście. Nie używam NERO, ale dziwne mi się wydaje, że jest tam Mixed,
a nie ma CD-Extra. Jeżeli jednak na prawdę nie ma to np. ja używam Easy-CD
Pro 95 (v. 2.11 - stara, ale OK).

--
Wojciech Grobel
wojteg@zeus.polsl.gliwice.pl