Do Wojciecha Giersza - odnośnie dyskusji 'Intel Pentium

Autor: Wagus <wagus_at_ae.katowice.pl>
Data: Wed 14 Feb 2001 - 21:01:37 MET

Przepraszam, że tak publicznie, ale dostałem zwrot maila
(mimo usunięcia dwóch kropek sprzed 'chektora' :-))

Witaj,

Oto jedna z wypowiedzi:

* * *

Od: "Artur Gawryszczak" <gawrysz@camk.edu.pl>
Temat: Re: Intel Pentium MMX 166 -> 233 - jak podkrecia ?
Data: 14 lutego 2001 13:58

Chektor ustawial na plycie, ze to ma byc proc _jednonapieciowy_ (w
odroznieniu od dwunapieciowego 3.3/3.3)i zmienial magistrale, i wtedy
pojawialo mu sie x3, czy x3.5. Na mojej plycie nie bylo takiego
ustawienia, bo byla inteligentna. U kumpla na jakims VX wogole nie
chcial startowac powyzej 150MHz, no i nie obadalem tego. Po szczegoly
sproboj do niego pisac ... tyle ze on to juz tyle razy wyjasnial w ciagu
3 lat ... :)

* * *

Wybacz, że po raz kolejny to pytanie, ale Powersearch z deja.com uległ
wstecznej ewolucji i najwyraźniej przeszukuje tylko najnowsze posty.
Posiadam płytę Elpina MB-586VX7 i P166MMX z zablokowanym mnożnikiem.
Płyta ta ma zworki do wyboru procesora jedno- lub dwunapięciowego oraz do
wyboru napięcia dla jądra procesora (2.5, 2.8, 2.9, 3.2, 3.5 V). Dostępne
mnożniki to: 1.5/3.5, 2.0, 2.5, 3.0. Częstotliwości magistrali: 50, 55, 60,
66, 75, 83 MHz. Czy we wspomnianej konfiguracji istnieje możliwość
obejścia mnożnika? Prosiłbym o szczegóły. Mam też pytanie, czy tak ustawiony
procesor będzie chodził z jakimś nienaturalnym napięciem i będzie można na
nim gotować jajka? ;-)

# Zdrówka, Waguś (or compatible), wagus@ae.katowice.pl
# Gadu-Gadu UIN: 502516, ICQ UIN: 57657579
## "Roztrząsam różne zagadnienia, np. czy różnica pomiędzy rumem a rumakiem
## jest taka sama jak między koniem a koniakiem, czy wręcz przeciwnie..."