Re: Błąd rundll w Windows ME

Autor: Grzechoo <grzesiek_at_ds6.pg.gda.pl>
Data: Wed 14 Feb 2001 - 16:51:50 MET

> Wyciągnąłem drugi twardy dysk i coś się zwaliło w kompie. Przy
uruchamianiu
> windowsa pojawia się komunikat: rundll spowodował błąd w mmsystem.dll i
> nastąpi zamknięcie programu rundll. Po tym jest padaka: rozdzielczość
> najniższa, 256 kolorów, brak głosu i ogólny syf. Co zrobić bez
reinstalacji
> systemu? HELP!
> Muszę mieć dziada sprawnego do pracy.
> Sorry, że nie ta grupa, ale tutaj jest więcej użytkowników i może ktoś mi
> pomoże. Sprawa bardzo pilna!

Malem cos takiego wczoraj. System wyalil mi sie podczas instalowania Office
2000.
Wystartowalem system z dyskietki startowej. Pozniej scandisk, regscan, a po
restarcie NortonSystemDoctor i jak dotad wszystko w porzadku. Sprobuj moze
pomoze.

Grzechoo

P.S.
Jak zamyka Ci sie sytem? U mnie od kiedy zainstalowalem WinME zmkniecie
systemu konczy sie, albo na ekranie "Teraz mozesz bezpiecznie wylaczyc
komputer", albo na czarnym tle. Chodzi mi o to ze komp sie nie wylacza.
Musze go wylaczyc recznie, a podczas nastepnego startu systemu odpala sie
scandisk. Jest na to jakis patch?