Re: Problem z zipami

Autor: Gusi <gusi_at_suntech.com.pl>
Data: Wed 14 Feb 2001 - 12:46:50 MET

Użytkownik JHamer <jkhamer@wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3A8A582C.A5613C9A@wp.pl...
| witam,
| mam taki problem:
| jako przenośny HD mam Seagate ST30... 3,2 GB.Od pewnego czasu
| zauważyłem, że paki zip,exe, które wcześniej były OK przy próbie
| rozpakowania zgłaszają błąd w pliku (korzystam z
| WinRar,WinComm).Przegrywam, ściągam więc na nowo dany plik, rozpakowuję
| i wszystko gra. Po paru dniach, tygodniach wracam do tego pliku i znów
| zgłasza błąd.
| Jako głowny HD mam IBM i tam nie zauważyłem podobnych przypadków.
> [...]

Miałem takie problemy z K6 2-333 na VIA Gigabyte i dysku Seagate. Jak się
później okazało problemem były niewłaściwe ustawienia zworek prędkości
pamięci. Trochę spowolniłem i było OK. Czasami wychodziły po prostu błędy
zapisu na dysk, lub odczytu z dysku do pamięci dużych porcji danych.

Pozdro

--
/""\|  |/""" |  Błażej Filimonow
|   |  |\--\ |  gusi@suntech.com.pl
\__/\__/\__/ |  ICQ 35186089
"The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the
day they start making vacuum cleaners" - Ernst Jan Plugge