Re: WOlne DivXy - G400

Autor: Kaizen <_at_poczta.fm>
Data: Wed 14 Feb 2001 - 11:16:36 MET

DW wrote:

> W czym objawia się ich przewaga? Szybsze? Nie robią błędów?

Od v 311 fixed/dynamite automatycznie są wstawiane keyframe'y przy
zmianach sceny a od 3.22 kodek jest 2in1 - fast i slow razem, i
automatycznie się przełączają w czasie kompresowania.

[...]
> Hmm, sam przeskakuje? W VPlayerze mozna popchnac film naciskajac Enter. Ale
> ten w ostatnich wer. ma skopana synchronizacje napisow. BestPlayer tez się
> czasami gubi... Najlepszy pod wzgledem synchronizacji jest TPlayer.

Co dokładnie robi Bsplayer to nie wiem, ale film który w innych
playerach przycina tam idzie dalej, do tego obsługa AC3 i najmniejsze
obciążenie procka czynią z niego numer 1 (choć ciągle z przyzwyczajenia
często używam vplayera)

--
Pozdrawiam,
Kaizen kaizen@poczta.fm