Odp: GeForce MX2 a slaby sprzet ...

Autor: Raffa <rafalw_at_interia.pl>
Data: Wed 14 Feb 2001 - 08:02:24 MET

Użytkownik RusH <rush@kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Xns90484399DEC9CMyIdIsStittyHeHe@213.25.200.9...

> ja tez twierdze ze tak mniej wiecej jak tnt2ultra

bez przesady !!!!! jest całkiem OK (pare tyg. temu bawiłem się włąśnie
Celkiem 333 na GF 2MX (Prolink) i na TNT2 (Viper 770) -- róznica była
widoczna w 3D marku przy czym zauważyłem że na innej płycie
(moj Abit BE6 II) ten procek i karta wychodziły wyrażnie gorzej !!!!
oczywiście po włożeniu PIII450 różnica miedzy TNT2 a GF2MX była znaczniejsza
ale i p-kty poszły w górę

pozatym GF2MX kosztuje teraz w mierę rozsądne pieniądze wiec jak ktoś chce
kupić sobie kartę przynajmniej na 1 rok to spoko pod taki sprzęt moze
kupować - może niedługo pomyśli o lepszym procu !!!! (np. PIII cały czas
delikatnie spada)