Re: HDD a predkosc magistrali

Autor: Artur Gawryszczak <gawrysz_at_camk.edu.pl>
Data: Wed 14 Feb 2001 - 00:58:06 MET

SG wrote:

> Witam
>
> Slyszalem, ze niektore dyski sa "wrazliwe" na predkosc magistrali.

Widzialem takie dyski. Mam nawet dysk, ktory dwa lata chodzil na 83/2, a
po zmianie plyty cos mu nie pasuje, ale szczesliwie ma to dla mnie male
znaczenie, bo i tak mam 95/3 :)

> Konkretnie chodzi mi o magistrale 83 MHz czyli dysk jest traktowany 1/2 jej
> predkosci a wiec -+42 MHz. W przypadku magistrali 100 jest to 1/3 czyli 33.
> A jak to sie ma w praktyce ??

Zgrubsza tak, z tym ze na niektorych plytach mozna ustawiac dzielnik
PCI. U mnie na BF6 83 jest AFAIR zawsze dzielone przez 2 ale juz 84 moge
wybierac.

Pozdrawiam

--
	Artur Gawryszczak