Zagwozdka z VKD

Autor: Paweł 'Dziku' Spychalski <gicusso_at_interia.pl>
Data: Tue 13 Feb 2001 - 23:35:18 MET

Mam zagwozdkę w robocie. Stoją tam archaiczne Pentiumy 66 i na dwóch
pojawiła się ciekawa systuacja. Win95 podczas startu daje komunikat o
błędzie sterownika VKD (dobrze piszę, VKD, nie VXD) i tyle. Restart i to
samo. Przeinstalowałem bździągwę (windows) i to samo. Format C i to samo.
Partycje od nowa i to samo. Scanowałem je antyvirem i nic. Miał ktoś podobny
problem?

--
Paweł Spychalski aka Dziku
http://gicusso.w.interia.pl