Re: pasta silikonowa

Autor: Mirek Ptak <mirekptak_at_netscape.net>
Data: Tue 13 Feb 2001 - 22:19:32 MET

Czołem!

Skoczeq wrote:

[stuff deleted]
> Bierzesh papier scierny najlepiej 250, szlifujesh strone styku wiatraczka z
> prockiem do blyszczacego aluminium, nastepnie procka ale z tym uwazaj i
> potem miedzy procka a radiatorek kladziesh paste kupiona w sklepie
> komputerowym.

No ładnie :)
Moja praca polega na tym, żeby samochody pomalowane naszymi
lakierami wyglądały ładnie :) -
wiecie co by się stało, gdyby ktoś je przetarł papierem 250
nawet przed malowaniem ?? - Opel by zbankrutował w skrócie mówiąc :)
Ja bym radził dla etetów zacząc papierem 400 a nawet 600, wyrównać
papierem 800 (wodnym) i wykończyć 1500 lub 2000 (wodym oczywiście).
I pod żadnym pozorem nie traktujcie tak procesora - tylko radiator!!!

> Skoczeq

Pozdrawiam - Mirek

--
Mirek Ptak - kolczan