Re: Czy 2 kompy mozna polaczyc ze soba przez USB, tak jak rs232 czy rownoleglym ?

Autor: Mirek Ptak <mirekptak_at_netscape.net>
Data: Tue 13 Feb 2001 - 21:48:44 MET

Czołem! - Ponownie

Mirek Ptak wrote:

> Bez komentarza. ;)
Po przeczytaniu pomyślałem, że to 'bez komentarza'
nawet z ;) zabrzmaiło troszkę pretensjonalnie ;),
ale naprawdę wystarczyło wklepać - '+usb kabel połączenie'
w przeglądarce, żeby otrzymać to co otrzymałem,
zdecydowałem się na ten ryzykowny krok - myślę o wykorzystaniu
przeglądarki (wp mimo, że zwykle interia) - bo wcześniej już
gdzieś o tym czytałem.
OK dość tego bredzenia - wybaczcie mi - jestem po małej
imprezie, a jutro trzeba wstać do pracy :)))))

> Pozdrawiam - Mirek
>
> PS. A może tak ISO-8859-2 nawet bez polskich znaków? :)

To powyżej jest ciągle aktualne :)

--
Mirek Ptak - kolczan
mirek.p@dupont.it.pl