Re: Kiedy nastapi zmierzch Windowsow

Autor: DW <wasyld_at_kki.net.pl>
Data: Tue 13 Feb 2001 - 18:37:04 MET

Ludwik wrote in message <3A8958D8.BC057055@lumes.lu.se>...
>POzdrwaiam wszystkich co na co dzien korzystaja z PC.
>Juz nie moge sie doczekac kiedy nastapi zmierzch Windowsow.

Ja tez juz nie moge sie doczekac. Jakby byl konkurs na najbardziej zjebany
wynalazek XX w to bym glosowal na Winy. Szczegolnie jesliby dodakowo
nalezalo uwzglednic fakt ze sprzedal sie chyba najlepiej z wszystkich
rzeczy.

Co do OSow... Linux ma szanse... jak go wypusci M$ (joke)

Jest pare OSow lepszych od Winow ale zanim nastapi zmiana musi uplynac
troche czasu. No chyba ze M$ cos porzadnie zawali (np. nastepny OS, albo
wszytsko przegraja w sadzie).

Z nowych systemow (tych nieznanych) ciekawa propozycja moze byc nowy AmigaOS
budowany przez TAO Group i AmigaInc a portowalny na wszystkie platformy.
Tylko ze podobnie jak wszystkie inne propozycje pewnie sie nie przebije z
powodu zmonopolizowanego rynku.

Pozdrawiam, wszystkich ktorym Winy wystarczajaco juz dopiekly

Michal Kozusznik