Re: pasta silikonowa

Autor: Krzysiek <silverman_at_go2.pl>
Data: Tue 13 Feb 2001 - 18:10:47 MET

"Airwolf" <airwolf@astercity.net> wrote in message
news:3a88f96d$1@news.vogel.pl...
> słyszałem ze są pasty typu "H" i typu "R"
> czy ktoś mógłby mi wyjaśnić czym one się różnią, bo szczerze mówiąc nie
mam
> pojęcia...

H - zwiększona przewodność termiczna, biały kolor
R - nieco mniejsza przewodność, przeźroczysta (chyba)

Jedna i druga ma swoje zalety - H jest gęsta, ciężej ją
rozprowadzić, tak czy inaczej nieco lepiej przewodzi ciepło...
Po pewnym czasie robi się z niej biały proszek
R - w miarę rzadka, łatwo nią posmarować, trochę gorzej
przewodzi ciepło, po pewnym czasie wyparowuje...

ta R to bardziej nadaje sie na wazeline niz
paste termoprzewodzaca
naprawde jej nie polecam

Krzysiek