Re: Jaka grafa?

Autor: RusH <rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON>
Data: Tue 13 Feb 2001 - 15:22:47 MET

The Vetch wrote:

>Hej !

wikam znowu :)

>ale ja w przeciwieństwie do Ciebie nikogo nie obrażam....

obraziles karte graficzna , najlepszego przyjaciela gracza :)

>bo skoro niektórym ludziom padły płyty w kompach od tej
>karty, to jest to już chyba przesada.

Zdaza sie po prostu.

>Wydajność prądowa dla portu AGP jet ograniczona,

Nie jest ograniczona , jest scicle ustalona w specyfikacji.

> a nvidia
>chyba ją nawet przekroczyła

znowu "chyba" .. PRZESTAN !!! :)) nie jedz na domyslach
Nvidia sie jej SCISLE trzyma - a producenci plyt dali ciala.

>, tak więc jest winna temu całemu
>zamieszaniu.

nie jest.

> Zresztą nawet 3dfx postąpił znacznie mądrzej,
>umieszczając na swoich kartach zewnętrzne złącze zasilania.

LOL :)) te potwory 3Dfxa i uch ZEWNETRZNE zasilacze
:))(model 6000)

>czterokrotnie większy...

>niż GF2MX - przecież do tej karty porównywałem.

a, to masz racje .

>ale jak źle coś podłączysz to smród z zasilacza pójdzie ;-)

nic nie podlacze :) omine wadliwy regulator na plycie i dam na
karte 3.3V bezposrednio z zasilacza. Asus i Abit to zalecaja do
starszych modeli. Tak sie przerabia Gigabajty ... itd itp

>A poza tym po co kupować kartę starszą skoro można kupić
>nowszą, mniej grzejącą się i w nowszej technologii - GF2MX ?

po co kupic tansza i szybsza skoro mozna nowsza i zimniejsza ?
:))

>I nie podkręcony GF2MX nie potrzebuje wentylatora (cichszy
>komp !) - ładnie chodzi na samym radiatorku - jest tylko
>lekko ciepły.

i WOLNIEJSZY . Po co kupowac 1Ghz TB , mozna p75 - tez wystarczy
sam radiator :)

--
Pozdrawiam.
RusH