Re: VIA 4in1 - jak wyłączyć UDMA dla secondary? BARDZO PILNE.

Autor: Michal Kozusznik <mxm_crd_at_student.uci.agh.edu.pl>
Data: Tue 13 Feb 2001 - 14:16:00 MET

> UDMA dla drugiego kontrolera ustawione 'disabled' dla m i s. Zwykły napęd
> jakoś chodzi, ale też kiepsko bo na FSB 83 i UDMA pojawiają się błędy
(TEAC
> CD-532E-A. Jak więc w Win2K wymusić PIO4/wyłączyć UDMA dla drugiego
> kontrolera? Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Po zainstalowaniu sterow do UDMA instaluje sie tez programik DMAtool.
Moznanim wylaczyc UDMA na każdym urządzeniu osobno.

Przy okazji mam pytanie: Podczas instalacji sterow UDMA sa dwie mozliwe
sterowniki do zainstalowania. Jeden z nich powoduje ze DMAtool nie widzi
napedow UDMA ale nie sprawdzalem ich predkosci. Czym sie roznia?

Michal Kozusznik