Siec na usb ? Re: usb czy lpt w drukarce domowej

Autor: Dariusz <dariusj_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 13 Feb 2001 - 09:58:49 MET

> Po trzecie do usb mozna podlaczyc mnostwo urzadzen (127), tylko trzeba miec
> huby.
z tymi 127 urzadzeniami to ta sama abstrakcja co ze starymi Odrami.
Tez mozna bylo podlaczyc tyle urzadzen.

> W zasadzie kazde wieksze urzadzenie powinno miec, oprocz wejscia, takze 1-2
> wyjscia.
Mam kilka wiekszych urzadzen i jakos zadne nie ma usb ani we ani wy.

Wiadomo, ze myszka czy klawiatura nie moze miec, ale np. monitory
> maja

Jak to klawiatura nie moze miec.
Wlasnie reklamuja klawiatury z wejsciem usb dla myszek.
Nie wiem co siedzi w takim hubie , ale czemu gniazda usb nie sa
jednoczesnie shabowane.
Moze niech montuja od razy 4 wejscie usb w kompach i skonczy sie
balagan.

Bo jak slysze ze pecety maja isc sladami Macow i maja byc montowane bez
napedu dyskietek, dolaczanego zewnetrznie przez usb jak w Macach
a ktos inny chce podlaczac ZIPa przez usb, a niedlugo pewnie dyski
twarde na zewnatrz to mi naprawde to slabi.

Nie wiem jaka jest obciazalnosc usb w kompie, ale sa pewnie jakies
granice, ze jak sie wepnie wiecej urzadzen to ie spali zasilacz albo
plyta.

Zatem wracajac do tematu,
komu sie udalo polaczyc 2 pecety przezx usb
i nic sie nie spalilo.
Dariusz