Re: AWE oem a gold?

Autor: JoteR <J.Rylski_at_pf.com.pl>
Data: Tue 13 Feb 2001 - 00:41:38 MET

"DooMiniK" <bachus20@poczta.wp.pl> napisał:

> Chyba byś musiał być zboczonym audiofilem

...żeby wyczuć tę subtelną różnicę pomiędzy 512KB a 4MB załadowanych próbek
instrumentów. Wiesz, ja jestem lekko przygłuchy na lewe ucho, bo jako palący
jeżdżę zawsze z otwartą szybą, ale Ty chyba musisz pomyśleć nad wstawieniem
szyb w swoim mieszkaniu, bo ten permanentny przeciąg po uporaniu się z
bębenkami zacznie wywiewać inne fragmenty substancji wypełniającej czaszkę.
Chyba, że Warcrafty znasz tylko z opowiadań rodziców.

JoteR