Re: -----======= restore i nagrywarka========---------

Autor: <jan_goscicki_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 13 Feb 2001 - 00:15:30 MET

> katalog restore nie zmienia sie z minuty na minute
trochę przesadziłem..

> raz na jakis czas komputer robi sobie rejestr systemu
> mozna sobie samemu zrobic punkt restoru gdy np chce
> testowac nowe stery
> wiec mysle ze raz na miesiac mozan by zgrac jego zawartosc na plytke

Oczywiście z mojej strony to tylko "gdybanie" ale
myślę, że winda nie pozwoli nadpisać tak pilnie strzeżonego folderu.
Następnie uważam, że w 'Restore' nie ma kompletnych informacji do odtworzenia
systemu, przecież to musi współgrać z bieżącą zawartością np. rejestru, układem
folderów itp.
a jeśli w "międzyczasie" coś intalowałem lub na odwrót i tych wiadomości brak
w 'restore' sprzed miesiąca. Jego zawartość jest różna od bieżącej sytuacji w
systemie i brak informacji kiedy i w jaki sposób te zmiany nastąpiły.
Ja bym nie zaryzykował takiego odtwarzania folderu Restore.

pozdr Janek

p.s. myślę, że obraz partycji wykonany Nortonem Ghostem i użyty do odtworzenia
systemu jest bardziej właściwy (ale to już inna bajka)