Re: cel700 - 3 pytania

Autor: zuko / Shark von Cygnus <shark_at_post.pl>
Data: Tue 13 Feb 2001 - 00:24:20 MET

On 12 Feb 2001 09:19:13 +0100, <adadur@poczta.onet.pl> wrote:

>Tak se gadacie ...
>Pwiedzcie jaki Celek II będzie najlepszym wyjsciem

Wiesz, na giełdzie wczoraj widziałem celka 633 za 370 zeta. I to chyba
będzie najlepiej wziąść. Szybki, tani, cC0, więc i może na 950
pójdzie...

>Gdzie kupic dobra przejsciowke z Celka I na Celka II - podobno sa ABIT`a // ile
>to cacko kosztuje //

Z tym to problem jest. Będziesz musiał się trochę nalatać za porządną
przejściówką.

>(Mam plytke Abit BP6 dual Celeron)

Eee... a ta płyta obsługuje procki FCPGA i Copermainy?

>A po co regulacja napiecia na przejsciowce skoro mozna to regulowac z BIOSu -
>ptzynajmniej u mnie

A po to, żeby dać więcej niż BIOS pozwala.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl; http://www.zuko.prv.pl - wyciszanie wiatraków