pytanko

Autor: Mara <maramn_at_wp.pl>
Data: Tue 13 Feb 2001 - 00:11:02 MET

Witam
Mam do was pytanko, poprosil mnie kolega o zlozenia mu kompa i teraz nie
wiem jakie plyty sie kupuje pod AMD albo pod Celera (bo takie wchodza w
rachube) jak ja skladalem sobie kompa to kupilem poczciwego Asusa P2B i nie
mialem z nim problemow do dnia dzisiejszego. A teraz to nie znam za bardzo
tych wszystkich nowych plyt wiec poleccie mi cos tak zebym nie mial
problemow ze zlozeniem tego. I czy dotyczy to tylko tanich plyt czy tych
budrzetowych tez.

--
pozdr.Mara
maramn@wp.pl