polska czcionka w dosowym programie

Autor: Gio <Gio_at_iq.pl>
Data: Mon 12 Feb 2001 - 23:44:16 MET

Mam problem z czcionką w jakiejś aplikacji fakturującej pod DOS'a.

-Na jednej maszynie działa w porządku tzn. odpala się z pod Windows98 i są p
olskie znaki.
-Drugi komp miał Windows95, który zastąpiłem 98-ką.
-Okazało się że po usunięciu z Autoexec'a i Config'a wpisów strony kodowej i
klawiatury "niepolskie krzaki" zmieniły się ale nie są dalej prawidłowe.
-Sprawdzałem na "poprawnym" komputerze, tam nie ma również nic w plikach sta
rtowych.

Co mogę jeszcze zmienić żeby przywrócić porządek? Co mógł podmienić jeszcze
instalator?
Proszę Was o pomoc.

Gio