Bez tematu

Autor: Power <cwp2_at_priv.onet.pl>
Data: Mon 12 Feb 2001 - 21:52:26 MET

Kupilem sobie dysk twardy IBM DTLA 45GB (307045), ale niestety mam stara
plyte glowna, krorej BIOS potrafi zaadresowac tylko 32GB wiec zworka
zablokowalem dysk na 32GB i chodzi. W srode bede mial juz nowa plyte i w
zwiazku z tym mam takie pytanie: czy bede musial partycjonowac dysk od nowa
czy moze wystarczy Partition Magic ? aaa i jeszcze jedno, dysk formatowalem
na kontrolerze UDMA2 a nowa plyta glowna bedzie miala ATA100, czy to tez
kwalifikuje dysk do ponownego sformatowania ?

Pozdrawiam Power