pomocy-problem z konfiguracja

Autor: Yaro[tm] <yarotm_at_interia.pl>
Data: Mon 12 Feb 2001 - 21:33:26 MET

witam wszystkich serdesznie.
otoz mam problem:
poskladalem sobie (a zajmuje sie tym mozna powiedziec amatorsko zupelnie)
zestawik, ktory wysypuje sie ("wystapil krytyczny wyjatek itp...") przy np.
istalowaniu gierek czy wogole odczytywaniu zwyklych cd, ktore na innych o
wiele "slabszych" i starszych kompach normalnie chodza... nie wiem czy nie
jest to wina napedu DVD - bo wlasnie takowy posiadam.wyglada to tak:
instaluje np. "atlanthis II" - i wszystko jest w porzadku do momentu
odpalenia gierki - potem niebiesciutko. moze ktos z was spotkal sie z takim
problemem i wie co na to poradzic. nie wiem, moze naknocilem cos w
konfiguracji, albo czegos nie ustawilem... bardzo prosze o pomoc.
moja konfiguracja:
celeron2 700 mhz
plyta prokomp BVD2A na czipsecie VIA694
twardziolek 20gb samsunga
DVD - testowalem dwa - LG i HITACHI x 12 (sa podpiete na osobnych tasmach)
aha - pamiec 128 MB RAM taktowana na 133MHz...
Zastanawiam sie czy brak stabilnosci systemu nie jest spowodowany np tym ze
procek pracuje na 66MHz a RAM na 133...