-----======= _restore i nagrywarka========---------

Autor: JFK <jfk_at_okg.gdynia.pl>
Data: Mon 12 Feb 2001 - 21:17:30 MET

Witam Grupowiczow
kupilem sobie wczoraj nagrywarke (oslawiony model w-54e teaca) i w ramach
porzadkowania dysku zaczalem kopiwac wszytkie dziwne dane na cd romy no i w
szalenstwie kopiowania doszedlem do wniosku ze nieglupie byloby zmuszenie
mojego nieszcesnego windowsa (ME) do tego by folder _restore (przywracanie
systemu) takze trzymal na plycie (to jest cos kolo 180 mb wiec troche mi
szkoda dysku a lubie ta opcje bo juz raz mnie uratowala) wiec jesli ktos z
Was Magikow Komputerowych potrafi zrobic taki cud to dajcie mi znac
plis
 oczywiscie jak zwykle odpowiedzi na priv mile widziane ale, takze jak
zwykle, nie ma problemu z odpowiedziami na grupe bo i tak ja czytam
regularnie :-)

--
JFK (Jakub Filip Kasica)
jfk@okg.gdynia.pl