Re: siec na koncentryku

Autor: Krzysiek <silverman_at_go2.pl>
Data: Mon 12 Feb 2001 - 19:36:00 MET

"egyptian" <xxx4@go2.pl> wrote in message news:967bv8$ks4$3@news.tpi.pl...
> [...]
> ta siec dziala bez zarzutu w win98 wszystko jest gdzie powinno byc i
> wszystko widac ale w winme jest niestety inaczej nie widze swojego
komputera
> w moje miejsca sieciowe czy jak to sie tam nazywa zaznaczam jeszcze ze ME
> instalowalem na 98 wiec przeja wszystkie ustawienia z 98 ale niestety z
> siecia sa problemy pisze ze problem z logowaniem ale to bzdura bo wszystko
> jest pieknie poustawiane tak jak powinno byc czyli tak jak w 98 czyli tak
ze
> powinno dzialac. Nie wiem wlasnie jak rozwiazac ten problem.

kolejne przypadki potwierdzaja regule ze
w win me sa problemy z siecia
tez mialem ale zwlaczylem

-na poczatek wywal wszystkie protokoly
i stery od sieciowki
-wylacz kompa i wyciagnij sieciowke
-wlacz kompa niech windows odpali bez sieciowki
i wylacz go (to taki sposob na toporny windows i sprzet)
-wsadz spowrotem sieciowke i odpal kompa
-zainstaluj stery i protokoly TCP/IP
nadaj taka sama grupe robocza jak jest w drugim kompie
-nadaj numer ip np 192.168.1.1
-odpal kompa ponownie i sprawdz jak teraz sprawa wyglada
-zainstaluj protokoly jakie tam jeszcze potrzebujesz

jeszcze inna sprawa jak koncentryk to moga byc koncowki zle zalozone

> Chcial bym sie jeszcze dowiedziec czy to normalne i czym jest to
spowodowane
> ze podczas rozmowy za pomoca mikrofonow z innym urzytkownikiem sieci jest
> pewne opoznienie jakies pol sekundy moze sekunda aleo 1,5 jesto to siec na
> BNC kabel nie przekracza 50m ale nawet jak mial 40 cm to bylo opoznienie.
> Uzywalem programow netmetting i buddyphon ktory jest zdecydowanie lepszi i
> ma lepsza jakosc dzwieku ale tu i tu byly te opoznienia.

jak najbardziej normalne tez mam lana na koncentryku
i sa tez opoznienia np w programie do gadania lanchat opoznienia sa
0,12s 0,20s gdzie przesylany jest tylko tekst
na netmettingu tez takie mialem mialem takie same jak ty
a do gadania jest tez bardzo fajny battle comunicator jakosc dzwieku mozesz
ustawic (im gorsza tym mniejsze lagi) i mozesz gadac grajac
w quake 2 ludzi 8 botow wypas.......

Krzysiek