Re: Ati TV Wonder - u progu szalenstwa

Autor: Mariusz Neubauer <MNeubauer_at_dc.com.pl>
Data: Mon 12 Feb 2001 - 15:32:57 MET

Nie wiem jaki masz OS oraz którą wersję sterowników do ATI, ale podzielę się
swoimi wnioskami. Otóż pod W2K generalnie sterowniki nie pracują jeszcze
poprawnie - ja mam ustawione Germany i obraz mam rozciągnięty w pionie, przy
czym obcinany jest dół obrazu, często przy wychodzeniu z aplikacji wywala mi
błąd oraz zdarzają się"przywieszki" w trakcie odtwarzania. Natomiast pod
Win9x najlepiej jest używać sterowników z płytki ver. 1.0 z następnymi są
problemy, przynajmniej mój kumpel dochodził do granic wytrzymałości ze
sterami 2.0, aż do chwili gdy zainstalował sobie ode mnie ver 1.0.