Re: Hdd Low Level FFormat

Autor: trsr of b0r_at_ <b0r_at_>
Data: Mon 12 Feb 2001 - 14:27:37 MET

>bardzo prosze o namiary na jakis programik, ktory formatuje dyski z
niskiego
>poziomu. Mam kilka Bad Blockow i to ostatecznosc .........
Ten temat byl juz poruszany wiele razy.....

Z reszta nic nie wspomniales o pojemnosci dysku (wszystkie o pojemnosciach
wiekszych niz 800 Mb (a i zdarzaly sie mniejsze) wykorzystuja inne techniki
adresowania sektorow i maja wylaczone komendy formatowania
niskopoziomowego... chyba, ze uda ci sie zdobyc soft serwisowy danego
producenta dysku, to moze przeprowadzisz i takie formatowanie (jesli to
producent przewidzial). Mozesz tez uzyc jakiegokolwiek "wypelniacza" np.
WDDIAG, ktory wszystkie sektory wypelnia zerami (czasami to pomaga).

Jesli to jest dysk seagate i model o pojemnosci mniejszej niz 600 mega, to
mozesz sprobowac przeformatowac go programikiem do low level format
dostepnym na stronie tejze firmy.

Pozdrawiam. (a jak trzeba wiecej szczegolow, to juz na priv...)