Re: samsung vs seagate

Autor: Lulek <lul3k_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 12 Feb 2001 - 10:11:55 MET

On Fri, 9 Feb 2001 21:05:34 +0100, Witold Wilk <maniack@tychy.com>
wrote:

>roznica jest taka - seagate jest szybszy i trwalszy, szajsung... moze i
>szybki, ale trwaly... no nie wiem... szajsunga naprawde w niczym nei
>mozna polecic...

Zasada jest bardzo prosta - nie kupować żadnych urządzeń Samsunga w
których jest trochę mechaniki. Pamieci czy monitory są podobno niezłe,
natomiast twardziele i cd-romy to badziewie. Wiem, bo sam się naciąłem
na napędach CD tej firmy, a HDD mojego brata do dziś wisi na ścianie.
A szwankował jeszcze jak był na gwarancji.

(-)
Lulek