Re: Netia ISDN

Autor: Łukasz Sosnowski <sosna_at_mjcomputer.com.pl>
Data: Mon 12 Feb 2001 - 09:23:02 MET

Użytkownik Corran <corran@poland.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:964dne$d3i$7@news.tpi.pl...
> Na ISDN sie nieznam npisalem to co napisalem zebys mial swiadomosc oplat
za
> ISDN zalozysz sobie za poldarmo a niebedziesz mial za co oplacic
polonczen.

> Corran

Cena impulsu w ISDNie jest AFAIR taka sama jak na analogu, jedyne
co jest drozsze to abonament, co jest zrozumiale - masz do
dyspozycji 2 kanaly. Co do funkcjonowania samego ISDNu
w Netii to nie mam zastrzezen (w firmie takie cos mam - tylko, ze
z dawnych czasow kiedy dawali centralke a nie karte ISDN ;),
wazne jest tylko jedno - ktos o tym juz pisal - ma isc po kablu a nie
radiowo.

--
Pozdrawiam,
Łukasz Sosnowski