Re: Program do skanowania CD

Autor: Wojtek <rzutnik_at_priv6.onet.pl>
Data: Mon 12 Feb 2001 - 08:51:38 MET

>Witam
>
>Szukam programu do skanowania nagranych plyt CDR pod katem prawidlowosci
>zapisu danych (czy WSZYSTKIE dane dadza sie odczytac).
>Jezeli ktos ma taki programik, to prosilbym o przeslanie mi go na priva.

Znalazłem kiedyś taki fajny programik "Beyond Compare"
(www.scootersoftware.com), w którym wybierasz sobie dwa katalogi
(jeden z nich może być np. właśnie nagraną płytą CD) i on porówna Ci
binarnie zawartości tych dwóch wybranych przez Ciebie katalogów. Robi
to szybko bez większych problemów i na końcu wypisuje raport.