Re: Dysk - jaki ?

Autor: Konrad 'Wild_Vise' Sobczak <kon_sob_at_priv6.onet.pl>
Data: Mon 12 Feb 2001 - 07:28:26 MET

krzysiek napisał(a) w wiadomości: <9673qn$jlu$1@news.tpi.pl>...

>miesiace az do kiedy padl , potem czekalem na naprawe ponad miesiac i po
>miesiacu powiedzieli ze nie moga juz go dostac i znowu czekalem 3 tygodnie
>az w koncu dostalem nowego mam nadzieje ze pochodzi wiecej niz 4 miesiace ,
>Quantum ma moj tata dysk (chyba LCT) chodzil 10 miesiacy i potem padl , to
>samo ponad miesiac czekania i dostal jakis nowszy model
>ale czekal i to dlugo, Caviary mialy 3 dyski i kazdy polecial po 2 latach
>pracy, plyte mialem Acorpy 2 i poszly, potem Solteki tez poszly 2 ,
>sieciowki 3 Acorpy,
> [...]

nie miales facet farta...
ja mam plyte fica na via - szajs jak ... dziala 2,5 roku bez zajakniecia
dwa medalisty - jeden 13 gb - roczny - spoko, jeden 4 gb 3 letni - spoko,
voodoo3 blisko 2 letnie, monitor 5 letni... ramy - nawet nie pamietam ile
maja... i jednyna rzecz jaka mi zeszla dotad to byl cd... Asusa - ale
wymienili na nowy (zszedl doslownie po 2 tygodniach) i dziala juz dloogo