Re: Odczytywanie CD-Audio przez IDE

Autor: Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl>
Data: Mon 12 Feb 2001 - 00:04:07 MET

Jest jeszcze zamiennik windzianego pliku CDFS.VXD, ktory pozwala
widziec plytke audio jako:

a: tracki,
b: pliki wav mono w kilku czestotliwosciach,
c: pliki wav stereo w kilku czestotliwosciach.

Bardzo ladnie grabuje sie za jego pomoca - zadnych szpilek ani
trzaskow. Wada: z jakiegos powodu nie chce grabic pierwszej sciezki z
CD - trzeba sie wspomoc windacem.
Aha. I niespecjalnie (przynajmniej u mnie) lubi sie ze sterownikami
VIA BUSMASTER.

Pozdrawiam,
Mordazy
Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy@poczta.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.