Re: DeskPorte 56K Internal/W - problemy (długie)

Autor: Konrad Brywczyński <bryw_at_waw.pdi.net>
Data: Sun 11 Feb 2001 - 19:53:46 MET

Użytkownik "Henryk Marczak" <hemaru@go2.pl> napisał w wiadomości news:966cbb$t87$3@news.tpi.pl...

> [...]

Przecież to winmodem - to urządzenie służy do zakomunikowania windozie,
że ma do czynienia z takim właśnie urządzeniem. Tak ja to widzę, może
ktoś wyjaśni inaczej.

| Serial

Poszukaj pliku mdmssa.inf - to są informacje instalatora tego wave device.
Powinny być na płytce z instalkami. A jak nie, to http://www.microcom.com.pl/
czy jakoś podobnie.

--
Konrad J. Brywczyński                     No use to complain
bryw@waw.pdi.net            If you're caught out in the rain