Re: Co na początek zmienić w biosie?

Autor: DooMiniK <bachus20_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 11 Feb 2001 - 16:59:02 MET

"Jakub Pierzgalski" <jakubpi@friko5.onet.pl> wrote in message news:96413s$n3j$1@news.tpi.pl...
> Proszę szanownych grupowiczów o opinię:
> Jakie ustawienia w biosie zmieniacie złożeniu kompa?
> (myślę o dzisiejszym kompie np. vKT133)
Nowy komputer uruchamiam po wadzeniu:
- płyty głównej
- procesora
- starej karty graficznej

Potem wkładam nową kartę graficzną i wchodzę do BIOSu:
- tam zmieniam godzinę na aktualną ;-)
Potem jescze na chwile wchodzę, aby dać detekcję dysków, sprawdzam,
czy włączony jest cache i się więcej niczego nie czepiam (wyłączam jeszcze
antyvirusa durnego; testowania pamięci nie wyłączam - niech działa kilka dni - to tyle ;>>

pozdrawiam,

--
DooMiniK (bachus)
mailto:bachus20@wp.pl