Re: Athlon 1GHz czy PIII 866?????

Autor: Witold Wilk <maniack_at_tychy.com>
Data: Sun 11 Feb 2001 - 19:26:47 MET

Piszac do pl.comp.pecet niejaki(a) Krzysztof Kwasniewicz poderwany wena
niewiadomego pochodzenia napisal cos takiego....
: Kup Intela!

Kup AMD!

: IMO mniej problemow!

IMO szybszy i tanszy a jest jak Intel! :)

: Wiem ze ostatnio te grupe opanowala Durono
: i Athlono mania i pewnie niektorzy mnie zjedza za taka opinie (MGB, Radek
: S.) :-)

Juz ide zamowic jednego Krzysia Kwasniewicza w ketchupie do pizzy-hut ;>

: Wydaje mi sie poprostu ze jak wsadzisz na jakiegos godziwego Asusika
: (CUSL2-C) to bedzie chodzic super.

A jak do jakiejs to taniej to jak? :P Czyli Intelowe procki tez
potrzebuja jakichs plyt za 500+ zl? Jak AMD?... ech... to do doopy z
takim Intelem ;)

: Z AMDekiem sie troche nameczysz (wiem Via
: 4in1 i ChromeOrb i po klopocie)

A co w tym takiego trudnego?

: ale IMO to tak dokladnie nie jest!

A co niby jescio?

: Obecnie
: mimo wszystko wiecej progsow jest lepiej kompatybilnych z Intelem niz
: AMDekiem (Wingroza tez)!

Hmmm... to ten AMD jest niekompatybilny z x86 moze? A moze to jakies
Alpha lub SPARC? :P Na litosc boska... jesli ktos nie zrypie softu, to
bedxzie chodzil jak trzeba... widziales moze jakiekolwiek klopoty z AMD
na Win2k lub Linuxie, lub FreeBSD? Wiekszosc klopotow jest na windach
malych, windy uze tez czasem moga cos odwalac, jednak czemu Linux chodzi
na AMD stabilniej niz na Intelu? No moze przesadzam, ale zaczynasz
co_njieco krecic....

Intel ma jeszcze jedna duuuuza zalete - jesli trzeba wieloprocesorowosc -
to sie ja ma. A jesli tego nie potrzeba - to nie ma potrzeby
roztrwaniania pieniedzy na intela... chyba ze ktos ma bardzo duza ilosc
pieniedzy... to w porzadku... jednak kupowanie intela do gier... no
comments... szczegolnie jesli ktos chce kupic oszczednie komputer i
zamiast Durona 700MHz z 256MB RAM bierze Intel Pentium III 700MHZ z 64MB
RAM... Gdy procesory chodza w podobnej wydajnosci to jednak ta ilosc ramu
tak niweluje, ze komputer bardziej przypomina 486... troche przesadzam,
ale tak jest.... Do niedawna mialem 64MB i to z terazniejszeo punktu
widzenia (192MB) bylo masochizmem...

: Ale to tylko zdanie moje - zatwardzialego intelowca :-)

A to bylo tylko zdanie moje - czlowieka, ktory nie patrzy sie na marke
tylko na dzialanie... :)

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack@tychy.com>______+480607397423__|
|______________WWW: www.moze.kiedys.zrobie.pl________________#tychy_|