Dwa dyski twarde - ustawianie kolejnosci partycji?

Autor: Sonic Flood <sonic_flood_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 11 Feb 2001 - 18:39:22 MET

Jest taki problem: mam sobie dwa dyski twarde. Na jednym mam 5 partycji (i
ustawiony jako Primary Master), na drugim 2 partycje (Primary Slave).
Teraz gdy wlaczam komputer, drugi dysk laduje mi swoja partycje podstawowa
zaraz po podstawowej dysku pierwszego i powodujac iz wszystkie partycje
logiczne dysku pierwszego przesuwaja sie o jedna dalej. Jak mozna ustawic
(nie wiem, moze biosie czy gdzie indziej) tak, zeby byla zachowana kolejnosc
partycji: najpierw partycje dysku pierwszego, a potem drugiego??? Gdy mam
wlasnie zaburzona kolejnosc partycji system mi sie nie wgrywa z powodu nie
prawidlowych sciezek. Dzieje sie to poniewaz mam go na jednej z partycji
logicznej dysku pierwszego.

sonic_flood@poczta.onet.pl