Problem z partycja :(((

Autor: ph4nt0m <ph4nt0m_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 10 Feb 2001 - 22:20:18 MET

Hi
  Mam zainstalowanego win2k'a na kompie. Podczas instalacji wyjebalem
wszystkie partycje i zostal mi nie podzielony dysk (13,5gb IBM DJNA). Jest
on na NTFS 5 (sformatowalem podczas instalacji). Teraz jednak chcialbym
utworzyc partycje (FAT32 najlepiej). Sciagnalem programik Partition Magic
Pro 6.0 (crack i te sprawy ;))) ale nie moge cos zrobic partycji. Mam
C:System w NTFS i *. Unallocated (7,8MB). Jednak jak zrobie partycje
Logicial Partition albo Primary Partition to zawsze maxymalna wielkosc ten
partycji to 7,8MB. Jak nawet zmienilem wielkosc C to i tak wielkosc tej
drugiej nie zmieniala sie :((( Co mam zrobic ??? huh niezbyt wiem o co w tym
wszystkim chodzi :(((

          Pozdroofka ph4nt0m