Problem z napełnieniem HP 930C kolor???????

Autor: <matapawel_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 11 Feb 2001 - 13:54:55 MET

problem z napełnieniem hp 930c
napełniłem 3 kolory(bo jeszcze się żaden nie zużył,ale wskazuje, że jest mało
jakieś 10%, każdy napełniłem po 5 ml i dalej wskazuje że jest mało atramentu)
czy po napełnieniu wskaźnik poziomu tuszu kolorowego ma pokazywać
że jest więcej atramentu czy poprzednie wskazanie ma zostać i drukować dalej?
jak hp 930c liczy poziom atramentu w kolorze
czy liczy strony czy fizyczny poziom atramentu(czy po napełnieniu wskaźnik
powinien pokazać że jest więcej atramentu)
Proszę o pomoc
pozdrowienia Paweł