Re: segate!!

Autor: Marcin Frankowski <ab_at_anti.spam.com>
Data: Sun 11 Feb 2001 - 11:23:11 MET

Cześć,

Wally wrote:

> "Galczych" <galczych@polbox.com> wrote in message
> >

> Jak najbardziej podlega !!
>
> zapewne jest to Barracuda II
> Te dyski bez odpowiedniego chłodzenia szybko lecą !(Predkosc 7200obr/min
> robi swoje)
> Przegrzeje sie i po dysku :(
> Już kilku znajomych reklamowało je po 2-3 miesiacach użytkowania po
> pojawieniu
> sie bad sector-ow. Najlepiej zmien na inny nie bierz znowu Barracudy bo
> prawie na pewno znowu odwiedzisz z nim serwis no chyba ze bedziesz go dobrze
> chlodził :))

Á propos - jaka temperatura (na zewnątrz) oznacza, że Barracuda II się
przegrzewa? Bo mam takową, zainstalowaną IIRC na początku października ub.
roku i do tej pory chodzi idealnie, czujnik temperatury przyczepiony na
zewnątrz pokazuje 34-36 stopni. OK czy już za dużo?

Pozdrawiam,

--
        ___
|\  /| |        Marcin Frankowski
| \/ | |--    marcinf -at- globe.net.nz
|    | |    http://www.redrival.com/marcin81/
strona antyspamowa: http://www.redrival.com/marcin81/abuse.html
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny w podpisie)