Re: Ktora karte graficzna polecicie?

Autor: GLide <glyder_at_priv3.onet.pl>
Data: Sun 11 Feb 2001 - 00:49:46 MET

On Sat, 10 Feb 2001 23:07:58 +0100, "Piotr Piekarski"
<chemik333@poczta.onet.pl> wrote:

>Dzis patrzylem: 510 zl. ale chyba byla bez tv-out, Byla tylko na jednym
>stoisku.
Z TV outem widzialem dzis za 600.

>Tez myslalem o tym, bo 128 MB kosztuje 200 zl (!!!), ale tez sie zastanawiam
>nad jakoscia tych pamieci, oraz nad tym czy nie kupic juz 133 aby byly
>troche bardziej "przyszlosciowe..." (mam zamiar kupic PIII) a nie wiem czy z
>celeronkiem mi beda takowe wspolpracowac, bo gdzies przeczytalem ze chodza
>one TYLKO wtedy, gdy sie ma i procesor 133, a bez tego to wogole... (czy to
>prawda???)

Bzdury. Kupij PC133 tym bardziej, ze inne trudno zanlezc. U mnie sa
trzy'listki' - 2PC100 i jeden PC133 i Celeron na FSB95.
Co do jakosci, to moze Kinstony i podobne so sporo drozsze, ale
wystarcza Hyundaye lub Samsung itp?

Pozdro
GLide