Re: zakladanie partycji

Autor: Detonus <detonus_at_alpha.net.pl>
Data: Sat 10 Feb 2001 - 23:43:23 MET

Guru ZyGmunt w poscie <964doi$d81$1@news.tpi.pl>, zygmunt@pn.pl
naskrobal...
> jak zalozyc partycje na dysku, ale nie od poczatku dysku ale powiedzmy od
> polowy, dysk ma bledy w poczatkowych obszarach.

A normalnie powinno pomoc.
Zaluz sobie wlasnie na poczatku podstawowa i zostaw ja w spokoju. Potem
druga podstawowa i ja uaktywnij. Chyba pojdzie ?

Pozatym Partition Magic jest bardzo dobry jesli chodzi o zabawy z
partycjami, ale nie wiem akurat czy ci sie przyda jak jednak postanowisz
zrobic to po swojemu.

--