Re: Riva128...

Autor: Tomek <ati_at_poczta.fm>
Data: Sat 10 Feb 2001 - 19:32:16 MET

Cześć

Użytkownik "//Tomek//" <thnet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:963sv3$6mt$1@news.tpi.pl...
> Najnowsze jakie istnieją do Rivy128 !!! czyli referencyjne NVidia 3.41
!!! -
> ja takich używam właśnie do Vipera330 !!!
>
> na 3.41 jest OK !!!
No z grubsza... na 3.41 wciśnięcie kombinacji x+spacja powoduje
wyjście z siebie gry w D3D... Na 3.37 jest OK.

> ale i tak "grywalne" są na tej karcie jedynie tryby
> 640x480x16 no może 800x600x16 :)))

To fakt...

Ale kość chyba nie obsługuje efektu dymu i cienia (albo sterowniki)

> Za to do prac biurowych taki Viper330 jest całkiem niezły (przyzwoita
jakość
> obrazu) a cena kary na poziomie "kilku piw" :)))

No nieeee wiem.. :((
Znajdź mi kartę na kości Riva128 na zlączu PCI w cenie kilku piw... ;)

> Tomek

Też... Tomek

Pozdrawiam