jaki cooler do obudowy

Autor: Kosiarz <koszni_at_polbox.com>
Data: Tue 06 Feb 2001 - 01:05:59 MET

Yo!
Dzięki za duzy odzew w sprawie winxxx i >128 Ram,
poczytałem troche grupe i znowu mam o co pytac:
chodzi sobie u mnie na kt133 duron700 niekrecony, kupilem go pozna jesienia,
siedzi na nim cooler titan z wysokim radiatorem, temperatura max.43'C.
Pięknie, powiecie, ale co bedzie jak przyjdzie lato? U mnie czasami jest w
pokoju 27'C /poludniowa strona/.
Wszystkie kompy ktore mialem dotychczas chodzily ok, a i krecone byly.
Reasumujac:
Czy warto kupić cooler /i jaki/ do zamontowania w obudowie? Przy starcie
kompa wyskakuje mi ramka z temperatura proca i pustymi wartosciami SYSfan,
więc monitorowanie jest.
Z drugiej strony komputer i tak jest juz glosny,

Kosiarz