Re: Monitor Hundai

Autor: Marcin Zięba <riis_at_kki.net.pl>
Data: Sat 10 Feb 2001 - 14:06:28 MET

Użytkownik "witek" <witekkr@interia.pl> napisał :
> Dostalem w spadku monitor DeluxScan 15G+. Wszystko jest OK tylko ze
monitor
> po wylaczeniu komp. lub wstrzymaniu systemu nie wygasza sie lecz
przechodzi
> w tryb self test mode i co z tym zwiazane nie wygasza kineskopu. Pytanie
czy
> tak ma byc czy mozna to jakos zmienic

Nie wiem, czy można zmienić, w dokumentacji pisze, że można. Ale mi podobny
model już od półtora roku robi to samo, i nie udało mi się tego zwalczyć.
Kolega ma podobny problem z Optiview (no, w zasadzie to to samo). _tak nie
ma być_ , ale jest ;-], i nie wiem od czego to zależy. Wyglada że to taka
usterka "by design" ;-(, ujawniajaca sie po pewnym czasie

Pozdrawiam

--
Marcin Zieba